Chat with us, powered by LiveChat
TOEGELATEN ORIGINEEL PRODUCT
VERZENDING BINNEN 24 UUR
ONDERSTEUNING VIA CHAT, E-MAIL EN TELEFOON
GRATIS HOTLINE +31 20 3690647
 

Microsoft Office 2016 - voor de efficiënte organisatie van kantoor en bedrijf

De Office 2016 biedt net als zijn voorganger opnieuw alle noodzakelijke functies om alle taken in het moderne bedrijfsleven te organiseren en te beheren - en nog veel meer: MS Office 2016 ondersteunt de gebruikers met veel praktische, zelfs intuïtief bruikbare tools die het succesvol afronden van projecten versnellen en tegelijkertijd vergemakkelijken.

Dit zijn met name de intelligente wizards "Insights", een nieuwe zoekfunctie die verschillende Office direct aan de Bing zoekindex koppelt, en "Tell Me", die zelfs onervaren gebruikers ondersteunt bij het bewerken van documenten.

De Office optimaliseert de samenwerking op het gebied van documenten en de levering ervan in real time. Of het nu op kantoor, thuis of onderweg is: OneDrive en SharePoint netwerken alle gebruikers in de cloud en maken ook het delen van gegevens bijzonder flexibel. Dit is direct mogelijk door op de betreffende knop in de lintbalk te klikken en de bestanden worden direct naar de cloud overgebracht.

Office 2016 heeft ook enkele verbeteringen doorgevoerd op het gebied van gebruiksvriendelijkheid: zo zijn er nieuwe Office beschikbaar voor de 2016-versie: Gebruikers kunnen de Office nu in "donkergrijs" met sterke contrasten of in "gekleurd" met een moderne uitstraling weergeven.

Natuurlijk zijn er ook veel praktische optimalisaties en nieuwe interessante functies in de programma's die per Office beschikbaar zijn en die het waard zijn om te leren kennen en uit te proberen.

Microsoft Office 2016 is in de Wiresoft-softwareshop tegen een redelijke prijs verkrijgbaar als één enkele licentie voor de Standard en de beroepsedities. Het volgende overzicht toont u het hele scala aan voordelen die Office 2016 biedt bij aankoop.

De Office 2016 biedt net als zijn voorganger opnieuw alle noodzakelijke functies om alle taken in het moderne bedrijfsleven te organiseren en te beheren - en nog veel meer: MS Office 2016... meer ervaren »
Venster sluiten
Microsoft Office 2016 - voor de efficiënte organisatie van kantoor en bedrijf

De Office 2016 biedt net als zijn voorganger opnieuw alle noodzakelijke functies om alle taken in het moderne bedrijfsleven te organiseren en te beheren - en nog veel meer: MS Office 2016 ondersteunt de gebruikers met veel praktische, zelfs intuïtief bruikbare tools die het succesvol afronden van projecten versnellen en tegelijkertijd vergemakkelijken.

Dit zijn met name de intelligente wizards "Insights", een nieuwe zoekfunctie die verschillende Office direct aan de Bing zoekindex koppelt, en "Tell Me", die zelfs onervaren gebruikers ondersteunt bij het bewerken van documenten.

De Office optimaliseert de samenwerking op het gebied van documenten en de levering ervan in real time. Of het nu op kantoor, thuis of onderweg is: OneDrive en SharePoint netwerken alle gebruikers in de cloud en maken ook het delen van gegevens bijzonder flexibel. Dit is direct mogelijk door op de betreffende knop in de lintbalk te klikken en de bestanden worden direct naar de cloud overgebracht.

Office 2016 heeft ook enkele verbeteringen doorgevoerd op het gebied van gebruiksvriendelijkheid: zo zijn er nieuwe Office beschikbaar voor de 2016-versie: Gebruikers kunnen de Office nu in "donkergrijs" met sterke contrasten of in "gekleurd" met een moderne uitstraling weergeven.

Natuurlijk zijn er ook veel praktische optimalisaties en nieuwe interessante functies in de programma's die per Office beschikbaar zijn en die het waard zijn om te leren kennen en uit te proberen.

Microsoft Office 2016 is in de Wiresoft-softwareshop tegen een redelijke prijs verkrijgbaar als één enkele licentie voor de Standard en de beroepsedities. Het volgende overzicht toont u het hele scala aan voordelen die Office 2016 biedt bij aankoop.

Er zijn geen resultaten gevonden voor deze filter!
MICROSOFT OFFICE 2016 STANDARD
MICROSOFT OFFICE 2016 STANDARD
Microsoft Office 2016 Standard - voor de moderne organisatie van kantoor en bedrijf De Office 2016 Standard is ontworpen om alle typische taken van het moderne bedrijfsleven aan te kunnen - en nog veel meer: veel praktische, intuïtief...
€ 144,95 *
Naar het product
MICROSOFT OFFICE 2016 PROFESSIONAL PLUS
MICROSOFT OFFICE 2016 PROFESSIONAL PLUS
MS Office 2016 Professional Plus - de beslissende meer voor het bedrijfsleven MS Office 2016 Professional Plus is de meest uitgebreide editie van de Microsoft Office-Versie 2016, het bevat alle programma's die nodig zijn in een bedrijf,...
€ 164,95 *
Naar het product

Office 2016 in een oogopslag

MS Office 2016 is beschikbaar in vijf verschillende versies: van de slankere Home en Student en Home en Business Edition, via de Standard 2016, die is uitgebreid met extra functies en mogelijkheden, tot Professional en tot slot Professional Plus met het volledige scala aan programma's en functies, waaronder ook databasemanagement - voor uitgebreide bedrijfstaken.

Microsoft Office Package 2016 is ook de laatste Office die beschikbaar is als een volledige aankoop zonder extra jaarlijkse licentiekosten en kan dus zonder beperkingen worden gebruikt. U profiteert van regelmatige updates die de geïnstalleerde editie altijd up-to-date houden.

Microsoft Office 2016 richt zich nog sterker op het netwerken van individuele gebruikers dan de vorige versie: Cloud OneDrive maakt het mogelijk om ongecompliceerd gegevens en documenten te delen en maakt het dus mogelijk om gezamenlijk aan documenten te werken. MS Office is niet alleen ontworpen voor gebruik op een desktop PC, maar kan ook worden gebruikt als een app op andere eindapparaten. Dit maakt de samenwerking nog naadlozer en flexibeler en dus efficiënter.

De twee nieuwe donkerdere schermachtergronden, Donkergrijs en Zwart, maken het werken op het scherm ook veel relaxter voor de ogen. Met een paar klikken kan het gewenste thema in Office Theme voor elk Office worden geactiveerd. De donkerdere schermachtergrond helpt uw ogen te beschermen wanneer u lange tijd voor uw computerscherm staat.

Aan de andere kant zijn er geen veranderingen in macro's en add-ins! Dit betekent dat bij het updaten naar Office 2016 individuele aanpassingen en add-ins van een bedrijf geen problemen mogen opleveren. De in de vorige versie geïnstalleerde macro's werken dus ook met de Office.

De belangrijkste verschillen tussen Microsoft Office 2016 en Office 2013

De belangrijkste nieuwe functies in MS Office 2016 ten opzichte van de vorige versie hebben vooral betrekking op de uitgebreide samenwerking van medewerkers op het gebied van documenten. Hiertoe zijn de verschillende Office nog sterker geüpdatet in de richting van teamwork, waardoor het delen van bestanden nog gemakkelijker wordt. Daarnaast zijn er nog een aantal andere praktische functies beschikbaar om het werken met Windows Office te vergemakkelijken.

OneDrive voor samenwerking in de cloud

Een belangrijk kenmerk van MS Office 2016 is het gebruik van de OneDrive cloud service.

Dit maakt het niet alleen mogelijk om de eigen gegevens, zoals documenten, grafieken, maar ook foto's en muziek, vanaf elke plek te benaderen, maar ook om ze beschikbaar te stellen aan anderen. Hiervoor is 5 GB opslagruimte beschikbaar in de cloud.

Door op de betreffende knop in de lintbalk te klikken, synchroniseert Office met het OneDrive-account en kunnen de gegevens in de cloud niet alleen worden gedeeld, maar ook worden bewerkt of becommentarieerd door meerdere gebruikers tegelijkertijd en in realtime. Alle geautoriseerde leden die wijzigingen in een document aanbrengen, kunnen met hun naam worden geïdentificeerd. Dit versnelt niet alleen het gezamenlijke werk aan projecten in het team, maar maakt het ook effectiever.

Het is ook mogelijk om documentlijsten te synchroniseren en te gebruiken op alle geautoriseerde apparaten en om oude versies van een document geheel of gedeeltelijk te herstellen.

Nieuwe grafische visualisaties en sjabloonopties in Office 2016

Office 2016 voor Excel biedt ook een aantal nieuwe opties voor de weergave van gegevens en berekeningen, waaronder watervaldiagrammen voor een duidelijke weergave van positieve en negatieve waarden, histogrammen voor frequentieverdelingen en treemaps die het mogelijk maken om hiërarchieën duidelijk weer te geven. Paretverdelingen en box-whisker-diagrammen, bijvoorbeeld voor statistische berekeningen, zijn nu ook mogelijk.

Nieuwe zoekfuncties met Insights en Tell Me

Met Insights en de Tell Me search wizard biedt Office 2016 twee zoekfuncties die gebruikers in staat stellen om op het internet te zoeken en naar functies te zoeken terwijl ze aan een document werken, direct in context.

Insights is direct gekoppeld aan Microsoft's eigen zoekmachine Bing in verschillende programma's van het Office, zoals Word, Excel, PowerPoint en Outlook, zodat informatie - bijvoorbeeld feiten of foto's - kan worden doorzocht met behulp van individuele termen. Hier wordt eerst met de rechtermuisknop op de betreffende term geklikt en vervolgens wordt de Smart Search geselecteerd voor het verkrijgen van de zoekresultaten.

Tell Me is de intelligente zoekassistent van Microsoft in Office 2016 die gebruikers helpt bij het zoeken naar specifieke functies terwijl ze werken. In plaats van te zoeken naar de juiste functie in de lintbalk, stelt Tell Me gebruikers in staat om vrij te beschrijven wat ze willen veranderen in het zoekmasker. De wizard biedt dan een lijst met mogelijke overeenkomsten of laat zien hoe de overeenkomstige functie wordt genoemd en waar deze te vinden is. In MS Office 2160 is de Tell Me functie beschikbaar in Word, PowerPoint en Excel.

Nieuwe functies in Outlook 2016

Outlook in de 2016-editie biedt nu de mogelijkheid om recent gebruikte documenten direct met een klik te bevestigen, zonder vervelend zoeken. Cloud gebaseerde documenten worden verzonden met OneDrive als een link en worden automatisch beschikbaar gesteld aan alle ontvangers met de juiste aandelen. Hierdoor wordt niet alleen het verzenden van grote bestandsbijlagen vermeden, maar wordt ook kostbare opslagruimte bespaard.

Het notitieprogramma OneNote 2016

OneNote, dat voor het eerst is opgenomen in Office 2013, is een handige tool waarmee gebruikers aantekeningen kunnen maken met behulp van elke invoermethode en deze op alle apparaten kunnen synchroniseren - met een muisklik of het toetsenbord op een pc, of met een pen en aanraakscherm op een mobiel apparaat.

Functies van de MS Office 2016 Standard

De Office 2016 Standard versie biedt het volledige scala aan functies van de programma's in de slankere versies, evenals een aantal extra functies voor professionele toepassingen. Deze omvatten onder andere:

Remote Desktop Services (RDS)

Met Remote Desktop Services zijn de Office Word, Excel, PowerPoint en OneNote online beschikbaar als Office Web Apps. Concreet betekent dit een tweede gebruiksrecht voor de hoofdgebruiker van het gelicentieerde eindapparaat, die het softwarepakket op een tweede draagbaar apparaat mag gebruiken. Secundair gebruik door een apparaat van een andere werknemer is echter uitgesloten.

telemetrie-agent

Telemetrie in Windows Office 2016 Standard is een lokale tool die gebruiks-, inventarisatie- en integriteitsinformatie over Office verzamelt, zoals add-ins die in een organisatie worden gebruikt om het testen van de compatibiliteit van applicaties te vergemakkelijken. Het Office Telemetry Dashboard is een Excel-werkmap die is geconfigureerd voor een bedrijfsdatabase.

Virtuele Desktop Infrastructuur (VDI)

De Virtual Desktop Infrastructure oplossing in Office 2016 Standard vereenvoudigt niet alleen de administratie door middel van gecentraliseerd beheer met behulp van gevirtualiseerde desktops, maar verhoogt ook de veiligheid en beschikbaarheid van systemen. Met VDI kunnen nieuwe desktops op korte termijn beschikbaar worden gesteld, bijvoorbeeld voor een extra medewerker of projecten. Dit verhoogt de flexibiliteit van de gehele IT, bespaart kosten in het gebruik en de hardware, evenals het energieverbruik.

Uitgeverij 2016 voor hoogwaardige publicaties

In de Windows versie is MS Publisher een praktische tool voor het maken van aantrekkelijke presentaties, flyers, etc. Foto's en afbeeldingen kunnen eenvoudig worden geïmporteerd in het tekengebied van de uitgever en verder worden bewerkt met behulp van drag & drop-functies.

Office Standard als 32Bit en 64Bit versie

Daarnaast is Office Standard beschikbaar in zowel een 32Bit als een 64Bit versie. Als Office 2013 al op een PC is geïnstalleerd, moet Office 2016 in dezelfde versie worden geïnstalleerd, omdat beide niet compatibel zijn. Als u bijvoorbeeld de 64-bits versie van Office 2016 wilt installeren op een PC waarop de 32-bits versie van Office 2013 wordt uitgevoerd, moet u deze eerst verwijderen.

Compatibiliteit van Office 2016 Standard

MS Office 2016 Standard draait op Windows 10, maar als je SP3 gebruikt, kan deze Office ook gebruikt worden op Windows XP en later.

Kenmerken van de MS Office 2016 versie Professional Plus

Office 2016 Professional Plus bevat alle nieuwe en verbeterde functies die het werken in een team sneller en slimmer maken. Tegelijkertijd biedt Office 2016 Professional Plus ook de mogelijkheid om de programma's te bedienen op eindapparaten met aanraakschermen - of dat nu met een vinger of een digitale pen is. Bovendien biedt de Professional Plus een krachtigere versie van Outlook en draaitabellen in Excel, die zijn ontworpen voor de verwerking van zelfs grote hoeveelheden gegevens. Daarnaast zijn er enkele functies die in geen van de andere Office 2016-versies zijn opgenomen. Deze omvatten onder andere:

Toegang 2016 - voor zakelijke professionals

Met Access 2016 in de Professional Plus kunt u databases aanmaken en beheren. Met Access kunt u flexibele, op maat gemaakte bedrijfsapplicaties maken voor uw eigen bedrijf of klanten. Veelzijdige en intuïtieve ontwerptools ondersteunen het ontwikkelingsproces.

InfoPath 2016 voor ontwikkelaars en bedrijven

InfoPath in MS Office 2016 ondersteunt het verzamelen en evalueren van relevante gegevens voor professionele analyse om bedrijfsprocessen te optimaliseren. Zo kunnen bijvoorbeeld elektronische formulieren worden aangemaakt om snel en kostenefficiënt relevante gegevens vast te leggen.

Lync 2016 voor uitgebreide bedrijfscommunicatie

Lync 2016 in MS Office ondersteunt het gezamenlijke werk aan een project door de communicatie binnen het team te vergemakkelijken: niet alleen kunnen videoconferenties eenvoudig en in hoge kwaliteit worden opgezet, Lync 2016 stelt alle deelnemers ook in staat om op de hoogte te blijven van audiobellen en chatten.

Office 2016 Professional Plus

Office 2016 Professional Plus draait op het huidige Windows 10 besturingssysteem, evenals op Windows 8 of 8.1, Windows 7; verder op Windows Vista, Windows XP, Windows Server 2008 en Windows Server 2003 SP2.

Hardwarevereisten voor het gebruik van Microsoft Office 2016 Standard en Professional Plus

Voor optimaal gebruik van Microsoft Office 2016 Professional Plus is een 500 MHz processor of hoger vereist.

Voor het gebruik van Business Contact Manager in Microsoft Outlook is ten minste een 1 GHz-processor nodig.

De RAM moet ten minste 256 MB RAM zijn, voor speciale toepassingen van Business Contact Manager is 512 MB RAM vereist.

Koop Microsoft Office 2916 edities tegen een redelijke prijs bij Wiresoft

Wiresoft biedt u de twee MS Office 2016-versies aan Standard en Professional Plus te koop tegen een redelijke prijs. Dit zijn volledige versies en NIET OEM-versies. Wiresoft biedt deze Microsoft-producten uitsluitend aan als originele software, die afkomstig is van Europese bedrijven, maar ongebruikt en dus gratis is.

Wiresoft controleert alle Windows op echtheid en functionaliteit. Veel tevreden klanten bevestigen dit. Als u vragen heeft over welke van de Office 2016-versies het beste bij u past, neem dan gerust contact met ons op.

Laatst bekeken