Magazin
Legal
Zakelijke klanten
telephone
Hulp bij het opzetten
0800 - 20 44 222
 
Trustmask
Er zijn geen resultaten gevonden voor deze filter!
MICROSOFT OFFICE 2016 STANDARD MICROSOFT OFFICE 2016 STANDARD
Microsoft Office 2016 Standard - voor de moderne organisatie van kantoor en bedrijf De Office 2016 Standard is ontworpen om alle typische taken van het moderne bedrijfsleven aan te kunnen - en nog veel meer: veel praktische, intuïtief...
€ 77,90 *
MICROSOFT OFFICE 2016 PROFESSIONAL PLUS MICROSOFT OFFICE 2016 PROFESSIONAL PLUS
MS Office 2016 Professional Plus - de beslissende meer voor het bedrijfsleven MS Office 2016 Professional Plus is de meest uitgebreide editie van de Microsoft Office-Versie 2016, het bevat alle programma's die nodig zijn in een bedrijf,...
€ 87,90 *

Microsoft Office 2016 - voor de efficiënte organisatie van kantoor en bedrijf

De Office 2016 biedt net als zijn voorganger opnieuw alle noodzakelijke functies om alle taken in het moderne bedrijfsleven te organiseren en te beheren - en nog veel meer: MS Office 2016 ondersteunt de gebruikers met veel praktische, zelfs intuïtief bruikbare tools die het succesvol afronden van projecten versnellen en tegelijkertijd vergemakkelijken.

Dit zijn met name de intelligente wizards "Insights", een nieuwe zoekfunctie die verschillende Office direct aan de Bing zoekindex koppelt, en "Tell Me", die zelfs onervaren gebruikers ondersteunt bij het bewerken van documenten.

De Office optimaliseert de samenwerking op het gebied van documenten en de levering ervan in real time. Of het nu op kantoor, thuis of onderweg is: OneDrive en SharePoint netwerken alle gebruikers in de cloud en maken ook het delen van gegevens bijzonder flexibel. Dit is direct mogelijk door op de betreffende knop in de lintbalk te klikken en de bestanden worden direct naar de cloud overgebracht.

Office 2016 heeft ook enkele verbeteringen doorgevoerd op het gebied van gebruiksvriendelijkheid: zo zijn er nieuwe Office beschikbaar voor de 2016-versie: Gebruikers kunnen de Office nu in "donkergrijs" met sterke contrasten of in "gekleurd" met een moderne uitstraling weergeven.

Natuurlijk zijn er ook veel praktische optimalisaties en nieuwe interessante functies in de programma's die per Office beschikbaar zijn en die het waard zijn om te leren kennen en uit te proberen.

Microsoft Office 2016 is in de Wiresoft-softwareshop tegen een redelijke prijs verkrijgbaar als één enkele licentie voor de Standard en de beroepsedities. Het volgende overzicht toont u het hele scala aan voordelen die Office 2016 biedt bij aankoop.

De Office 2016 biedt net als zijn voorganger opnieuw alle noodzakelijke functies om alle taken in het moderne bedrijfsleven te organiseren en te beheren - en nog veel meer: MS Office 2016... meer ervaren »
Venster sluiten
Microsoft Office 2016 - voor de efficiënte organisatie van kantoor en bedrijf

De Office 2016 biedt net als zijn voorganger opnieuw alle noodzakelijke functies om alle taken in het moderne bedrijfsleven te organiseren en te beheren - en nog veel meer: MS Office 2016 ondersteunt de gebruikers met veel praktische, zelfs intuïtief bruikbare tools die het succesvol afronden van projecten versnellen en tegelijkertijd vergemakkelijken.

Dit zijn met name de intelligente wizards "Insights", een nieuwe zoekfunctie die verschillende Office direct aan de Bing zoekindex koppelt, en "Tell Me", die zelfs onervaren gebruikers ondersteunt bij het bewerken van documenten.

De Office optimaliseert de samenwerking op het gebied van documenten en de levering ervan in real time. Of het nu op kantoor, thuis of onderweg is: OneDrive en SharePoint netwerken alle gebruikers in de cloud en maken ook het delen van gegevens bijzonder flexibel. Dit is direct mogelijk door op de betreffende knop in de lintbalk te klikken en de bestanden worden direct naar de cloud overgebracht.

Office 2016 heeft ook enkele verbeteringen doorgevoerd op het gebied van gebruiksvriendelijkheid: zo zijn er nieuwe Office beschikbaar voor de 2016-versie: Gebruikers kunnen de Office nu in "donkergrijs" met sterke contrasten of in "gekleurd" met een moderne uitstraling weergeven.

Natuurlijk zijn er ook veel praktische optimalisaties en nieuwe interessante functies in de programma's die per Office beschikbaar zijn en die het waard zijn om te leren kennen en uit te proberen.

Microsoft Office 2016 is in de Wiresoft-softwareshop tegen een redelijke prijs verkrijgbaar als één enkele licentie voor de Standard en de beroepsedities. Het volgende overzicht toont u het hele scala aan voordelen die Office 2016 biedt bij aankoop.

Nieuwe functies in de Office 2016 programma's

Office 2016 vult de vorige versie aan met een aantal individuele functies, waarvan sommige beschikbaar zijn in verschillende programma's en nuttige ondersteuning bieden voor de gebruiker in zijn werk.

"U wenst" (Tell Me) - voor Word, Excel, PowerPoint en Outlook en Access

In de menubalk van Office 2016 staat een bedieningsassistent genaamd "Tell Me" (Duits: "Sie wünschen"), herkenbaar aan een icoon in de vorm van een gloeilamp. Om het te gebruiken, typt u eenvoudigweg kort in het invoerveld ernaast wat u wilt zoeken of doen, en de wizard geeft het bijbehorende proces weer of biedt verdere ondersteuning.

Office 2016 - Inzichten - voor Word, Excel, PowerPoint en Outlook

Om termen of feiten in een Office te controleren of om uitleg te krijgen, is het voldoende om ze te markeren en ze vervolgens aan te klikken met de Bing-ondersteunde Intelligente Zoekfunctie om de overeenkomstige zoekresultaten te verkrijgen. Deze worden dan weergegeven in het paginagedeelte van het Office.

Office 2016 - Vereenvoudigd delen - voor Word, Excel en PowerPoint

Documenten in de Office Excel, Word en PowerPoint kunnen nu nog eenvoudiger worden gedeeld, inclusief de toewijzing van individuele rechten. Gebruikers hoeven alleen maar te klikken op de knop "Delen" in de menubalk.

Office 2016 - Verbeterde versiehistorie - voor Word, Excel en PowerPoint

Vooral wanneer meerdere collega's samen aan hetzelfde document werken, is het belangrijk dat eerdere versies beschikbaar blijven. Met de functie "Versiegeschiedenis" kunnen deze eenvoudig worden weergegeven en natuurlijk kunnen de betreffende bewerkingsstatussen worden hersteld.

Office 2016 - Nieuwe grafiektypes - voor Word, Excel en PowerPoint

Met behulp van de nieuwe diagramtypen TreeMap, Waterval, Pareto (staafdiagram), Histogram, Box chart en Sunburst geïntegreerd in Office, hebben gebruikers toegang tot aanvullende informatieve grafieken waarmee zowel statistische als hiërarchische en economische gegevens duidelijk kunnen worden gevisualiseerd.

Office 2016 - OneDrive integratie - voor Word, Excel en PowerPoint

Met de integratie van OneDrive in Office 2016 hebben gebruikers nu overal en vanaf elk apparaat toegang tot Office door ze op OneDrive op te slaan. Dit stelt gebruikers in staat om er overal aan te werken zonder ze lokaal op een PC of soortgelijke of USB-stick op te hoeven slaan - zelfs samen met anderen.

Office 2016 - Bescherming tegen gegevensverlies (DLP) - voor Word, Excel en PowerPoint

De DLP-functie is nu ook beschikbaar in Office 2016 voor alle Word-, Excel- en PowerPoint-documenten via SharePoint Online en OneDrive for Business. Dit stelt beheerders in staat om centraal beleid te maken en te beheren voor het maken van content en het goedkeuren van documenten. Eindgebruikers kunnen kennisgevingen of beperkingen op het delen van documenten zien wanneer de app een potentieel risico detecteert.

Programmaspecifieke individuele functies in Office 2016

Naast deze cross-platform functies bevat Office 2016 ook nieuwe functies en verbeteringen voor elke editie van elk programma:

Nieuwe Word-functies in Office 2016

De volgende functies maken het samenwerken aan een Word-document nog productiever:

  • Real-time invoer: Als meerdere collega's samen aan hetzelfde Word-document werken, laat de real-time invoer zien waar ze op dat moment wijzigingen aanbrengen, zodat deze direct kunnen worden gecontroleerd of gevolgd.
  • Opslaan in bijgevoegde map: Door een map aan een Word-document te koppelen, hebben gebruikers nog sneller en eenvoudiger toegang tot de documenten via een jumplist.
  • Commentaarfunctie: De tekstverwerking van Word 2016 is nu veel handiger met de verbeterde functie, omdat niet alleen alle opmerkingen in het betreffende Word-document zijn opgenomen, maar ze ook direct kunnen worden beantwoord zonder dat er een e-mail hoeft te worden geschreven. Dit maakt het samenwerken aan een document nog duidelijker.
  • PDF in Word: In plaats van de inhoud van een PDF te kopiëren, is het nog eenvoudiger om deze direct in Word in Word voor Office 2016 te openen; niet alleen de tekst, maar ook alle grafische elementen worden overgedragen en kunnen nu vrij worden bewerkt. Tot slot kan dit Word-bestand ook weer in PDF-formaat worden opgeslagen.

Nieuwe Excel-functies in Office 2016

Naast de reeds genoemde nieuwe grafiektypes bevat Excel ook uitbreidingen van bestaande functies en nieuwe tools:

  • PROGNOSE: Met de PROGNOSE.ETS-functie is het mogelijk om tijdreeksen te extrapoleren naar gegevens op basis van exponentiële afvlakking met het gevestigde ETS-algoritme (Exponential Smoothing) om zo alternatieve kortetermijnvoorspellingen te genereren en deze vervolgens beschikbaar te stellen als een zogenaamd voorspellingsblad.
  • Interactieve diagrammen in draaitabellen: Deze nieuwe geïntegreerde business intelligence software oplossingen bieden een beter overzicht, vooral in complexe draaitafels. Dit omvat functies zoals het automatisch groeperen van temporele waarden per kwartaal of maand en drill-down navigatie, die vaak wordt gebruikt in online analytische verwerking (OLAP).
  • LET-functie: Dit maakt het mogelijk om ranges te benoemen binnen een formule, wat de rekenkracht in Excel en de leesbaarheid en combineerbaarheid ten goede komt.
  • Bekijk filter: Om de helderheid van een Excel-bestand te behouden terwijl u samenwerkt, kan de filterweergave worden gebruikt om de sorteeropdrachten en filters van andere gebruikers te verbergen.

Nieuwe Outlook-functies in Office 2016

De volgende functies organiseren niet alleen efficiënt de dagelijkse stroom van e-mails, maar maken het ook gemakkelijker om inhoud en documenten te vinden.

  • Overzicht voor bestandsbijlagen: Bij het versturen van een bijlage in Outlook 2016 per e-mail biedt het programma de meest recent gebruikte documenten overzichtelijk aan in een lijst.
  • Documenten delen: Documenten kunnen ook worden gedeeld via OneDrive of SharePoint, inclusief de configuratie van de rechten voor het delen.
  • Clutterfunctie: Deze tool sorteert automatisch onbelangrijke e-mails in een aparte map. Om deze niet over het hoofd te zien, stuurt Outlook echter dagelijks een overzicht van de daar opgeslagen e-mails.
  • Vereenvoudigd zoeken: Met behulp van de keuzelijst "Nieuw zoekgebied" kan de zoekopdracht worden gewijzigd door de huidige map of mailbox te wisselen.

Nieuwe PowerPoint-functies in Office 2016

De nieuwe Outlook-functies verbeteren onder andere het tijdmanagement bij het presenteren en

een praktische manier bieden om de inhoud te benadrukken:

  • Beknopte illustratie met een penseel: Om bepaalde elementen of sequenties tijdens een presentatie te benadrukken, kunnen de presentatoren de aandacht van het publiek met het geïntegreerde penseel richten in plaats van zoals voorheen een laserpointer of zelfs een stok te gebruiken. Door dit in de presentatiemodus te doen, blijft de oorspronkelijke PowerPoint-presentatie ongewijzigd.
  • Share-functie: Dankzij de duidelijkere vormgeving van de share-functie kunnen presentaties nu gemakkelijker en sneller worden gepubliceerd via sociale media.
  • Timetracking: Geen lange presentaties meer en problemen om de gegeven presentatietijd efficiënt te gebruiken: Time-tracking verbetert het persoonlijke tijdmanagement, omdat het de presentator de tijd tijdens de presentatie laat zien, zodat hij op elk moment kan reageren en bijsturen.

Nieuwe OneNote functies in Office 2016

OneNote maakt het delen van informatie en ideeën met anderen nog praktischer:

  • Deel notebooks: Belangrijke informatie zoals foto's, tekeningen, video's, etc. kunnen worden verzameld en gesynchroniseerd op één centrale locatie voor een efficiëntere samenwerking in het project.
  • Video's invoegen: Video's van Office Mix, Vimeo en YouTube kunnen nu eenvoudig worden geïntegreerd in een pagina in OneNote.
  • Maak aantekeningen direct op een webpagina: Met de nieuwe browser voor Windows 10, Microsoft Edge, kunnen gebruikers eenvoudig aantekeningen of markers op een webpagina schrijven en deze via OneNote delen.

Nieuwe toegangsfuncties in Office 2016

Access biedt ook enkele aanvullingen in Office 2016. Zo is het nieuwe datatype BigInt, waardoor het programma meer compatibel is met Windows SQL Server, en is ook de ondersteuning voor dBASE opnieuw geïntroduceerd. Bovendien is het nu mogelijk om gegevensbronnen die gekoppeld zijn aan Access te exporteren als referentielijsten in Excel. Tabellen kunnen nu eenvoudig worden toegevoegd tijdens het werken door het activeren van "Tabellen toevoegen".

Nieuwe uitgeversfuncties in Office 2016

De Microsoft DTP-software Publisher 2016 kan met zijn zelfverklarende bedieningsconcepten en talrijke sjablonen ook door beginners worden gebruikt om kwalitatief hoogwaardige printmedia zoals flyers of brochures te maken. Afbeeldingen kunnen direct in het programma worden bewerkt, printsjablonen kunnen op de millimeter nauwkeurig worden gemaakt en naadloos worden gebruikt door andere softwareprogramma's en diensten.

Systeemvereisten voor Office 2016:

MS Office is beschikbaar in een 32-bits en 64-bits versie; de individuele hardwarevereisten kunnen dus verschillen.

  • Besturingssysteem: Windows 7 of hoger, Windows Server 2012 R2 of Windows Server 2012, Windows 10 Server, Windows Server 2008 R2
  • Processor: x86 of x64 bit processor met ten minste 1 GHz en SSE2
  • Geheugen: 1 GB RAM (32-bits versie), 2 GB RAM (64-bits versie)
  • Harde schijf: min. 3,0 GB vrij
  • Weergave: min. 1024 x 768
  • Grafische kaart: DirectX 10 grafische kaart vereist voor grafische hardwareversnelling

Koop MS Office 2016 goedkoop bij Wiresoft in onze online shop

Bij Wiresoft vindt u de volgende twee edities van de Office 2016-versie - met de respectievelijke geïntegreerde programma's:

Office 2016 Standard

  • Woord 2016
  • Excel 2016
  • PowerPoint 2016
  • Vooruitzichten 2016
  • Uitgeverij 2016

Office 2016 Professional Plus

  • Woord 2016
  • Excel 2016
  • PowerPoint 2016
  • OneNote 2016
  • Vooruitzichten 2016
  • Uitgeverij 2016
  • Toegang 2016

Wanneer u een editie van Office 2016 met Wiresoft koopt, profiteert u van de volgende voordelen naast de fantastische prijs van gebruikte software:

  • Bij elke Microsoft Office 2016-licentie die u bij Wiresoft koopt, ontvangt u een softwareproduct dat u uitsluitend zelf gebruikt.
  • Alle Office die eerder door een eerste koper werd gebruikt, werd bij de verkoop aan Wiresoft gedeïnstalleerd, zodat de licentie weer 100% gratis en bruikbaar is.
  • Alle individuele licenties die afkomstig zijn van volumelicenties zijn door Wiresoft grondig getest op hun daadwerkelijke perfecte bruikbaarheid na aankoop.
  • Als serieuze software reseller biedt Wiresoft in haar online shop geen testversies aan die voor een beperkte periode geldig zijn of die beperkte functies hebben.
  • Als u een licentie van Wiresoft koopt, kunt u er altijd zeker van zijn dat u een origineel Microsoft-product koopt in overeenstemming met de wettelijke vereisten en dat u zich niet in een juridisch grijs gebied bevindt.

Als u vragen heeft over de aanschaf van een licentie voor Microsoft Office 2016 Standard, Professional of andere Microsoft-softwareproducten, neem dan contact met ons op via e-mail, telefoon of chat.