Chat with us, powered by LiveChat
TOEGELATEN ORIGINEEL PRODUCT
VERZENDING BINNEN 24 UUR
ONDERSTEUNING VIA CHAT, E-MAIL EN TELEFOON
GRATIS HOTLINE +31 20 3690647
 
MICROSOFT OFFICE 2016 HOME AND BUSINESS

MICROSOFT OFFICE 2016 HOME AND BUSINESS

€ 179,95 *

incl. BTW.

Staat als directe download ter beschikking


Bent u een zakelijke klant of hebt u juridische vragen?

Ik ben hier voor jou.


Kadir Aydin

Microsoft Licensing Professional (MLP)

Microsoft Office 2016 Home and Business - voor de moderne organisatie van kantoor en bedrijf...meer
Productinformatie "MICROSOFT OFFICE 2016 HOME AND BUSINESS"

Microsoft Office 2016 Home and Business - voor de moderne organisatie van kantoor en bedrijf

De Office 2016 Home and Business editie is ontworpen om alle typische taken van het moderne dagelijkse bedrijfsleven aan te kunnen - en nog veel meer: Veel praktische, intuïtief bruikbare tools vergemakkelijken het gebruik van de afzonderlijke programma's, wat de voltooiing van projecten versnelt. Vooral de Office 2016 Home and Business editie biedt een aanzienlijke plus aan toepassingsmogelijkheden ten opzichte van andere edities dankzij de integratie van het DTP-programma Publisher 2016 - hiermee kunnen uiteenlopende publicaties voor alle doelgroepen professioneel worden gemaakt: van zakelijke mailings tot uitgebreidere reclamecatalogi.

Alle programma's die zijn opgenomen in Office 2016 Home en Business:

  • Word 2016 - tekstbewerking voor kantoor- en privécommunicatie
  • Excel 2016 - boekhouding, statistiek, berekeningen
  • PowerPoint 2016 - presentaties en lezingen maken
  • Outlook 2016 - e-mailcommunicatie, agenda, planning van afspraken en taken
  • OneNote 2016 - notities maken, ideeën verzamelen en documenteren

Office 2016 Home and Business biedt natuurlijk weer een hele reeks algemeen nuttige functies:

  • De intelligente assistenten "Insights", een zoekprogramma dat Office-programma's rechtstreeks aan Bing Search koppelt, en "Tell Me", om functies sneller te vinden, ondersteunen zowel professionals als onervaren gebruikers bij het bewerken van documenten.
  • Gebruikers zijn in de cloud verbonden via OneDrive en SharePoint. Uitgebreide functies maken ook het delen van gegevens bijzonder flexibel, zodat Office 2016 de samenwerking rond Office-documenten en de verstrekking ervan in realtime verder optimaliseert.
  • Nieuwe Office ontwerpen zijn ook beschikbaar voor deze editie, maar ook voor de andere edities: De "Dark Grey"-modus heeft bijzonder sterke contrasten, terwijl de "Coloured"-modus de programma's in een moderne look weergeeft.

De aanschaf van een 2016-editie heeft ook het bijzondere voordeel dat deze wordt ondersteund door oudere besturingssystemen van Microsoft vanaf Windows 7 - een belangrijk, aankoopbepalend kenmerk, vooral voor kopers die deze of een opvolgende versie blijven gebruiken. Naast de 2016-versie van Office 2016 Home en Business kunt u ook de Professional Pro-editie (geen abonnement!) kopen in de Wiresoft-onlineshop. Het volgende overzicht geeft een gedetailleerde presentatie van alle afzonderlijke programma's die zijn opgenomen in Office 2016 Home en Business.

Algemene nieuwe functies in Office 2016 Home en Business

Office 2016 Home and Business bevat verschillende nieuwe functies in de programma's Home en Business die bedoeld zijn om gebruikers op een zinvolle manier te ondersteunen bij hun werk:

  • "Sie wünschen" (Vertel mij) is een bedieningsassistent (Duits: "U wenst") met de vorm van een gloeilamp als icoon. Wanneer een gebruiker een functie zoekt, typt hij of zij kort in het invoerveld wat hij of zij wil doen, en Tell Me laat zien waar en hoe het gedaan moet worden of biedt verdere ondersteuning.
  • Insights is ook een assistent waarmee men zoekresultaten kan verkrijgen voor termen, bijvoorbeeld in een Office-document, via de door Bing ondersteunde intelligente zoekfunctie, die in het zijgedeelte van het Office-venster worden weergegeven.
  • Vereenvoudigd delen maakt het eenvoudiger om Excel-, Word- en PowerPoint-documenten te delen en individuele rechten aan de ontvangers toe te wijzen.
  • De functie "Versiegeschiedenis" geeft ook oudere versies van een document weer voor Word, Excel en PowerPoint en maakt ze beschikbaar.
  • Dankzij de integratie van OneDrive hebben gebruikers overal en vanaf elk eindapparaat toegang tot Office-documenten als die daar zijn opgeslagen.
  • De Data Loss Protection (DLP) -functie is beschikbaar via SharePoint Online en OneDrive for Business voor Word-, Excel- en PowerPoint-documenten om centraal beleidsregels op te stellen voor het gebruik en de vrijgave van gevoelige gegevens. Zodra een veiligheidsrisico wordt gedetecteerd, ontvangt de betrokken gebruiker een melding.

Programma-specifieke individuele functies in Office 2016 Home en Business

De afzonderlijke programma's die in de Office 2016 Home en Business Edition zijn opgenomen, bieden ook een hele reeks verbeteringen en nieuwe functies:

Nieuwe Word-functies in Office 2016 Home en Business

Het Word-programma dat in Office 2016 Home en Business is opgenomen, bevat optimalisaties van bestaande functies en ook enkele nieuwe tools. Deze maken het samenwerken aan Word-documenten in een team nog efficiënter - op kantoor of online in de cloud. Daarnaast zijn er echter nog meer sjablonen in Word 2016, evenals de bijzonder praktische functie om een PDF-document rechtstreeks in het programma te openen:

  • PDF direct in Word openen: Bij het openen van een PDF met Word 2016 wordt niet alleen de opmaak inclusief lettertypen overgenomen, maar ook afbeeldingen en grafieken. Deze kunnen rechtstreeks worden bewerkt met de in Word geïntegreerde hulpmiddelen. Nadien kan dit Word-document ook weer in PDF-formaat worden opgeslagen.
  • Nieuwe opties voor WordArt vormen: Word 2016 bevat nog meer opties voor WordArt-vormen om documenten er individueel mee vorm te geven - teksten kunnen bijvoorbeeld vrij worden getransformeerd zodat ze passen bij de vorm van een grafisch element, enz.
  • Verbeterde realtime-invoer: Met de "realtime-invoer"-tool wordt gelijktijdig teamwerk aan een Word-document nog efficiënter en tegelijk duidelijker: als een bepaalde gebruiker wijzigingen aanbrengt in een Word-tekst terwijl andere medewerkers die tekst ook open hebben staan, kunnen zij de acties niet alleen volgen, maar ook corrigeren indien nodig.
  • Verbeterde commentaarfunctie: de geoptimaliseerde commentaarfunctie in Word toont niet alleen de wijzigingen in real time, maar ook de opmerkingen van elk personeelslid op zodanige wijze dat andere gebruikers direct in hetzelfde commentaarveld kunnen antwoorden. Zo worden alle bijdragen centraal in hetzelfde Word-document opgenomen, zodat de gebruikers er geen e-mails over hoeven te schrijven.
  • Vastgepinde map: De map waarin elk Word-document is opgeslagen kan zichtbaar worden vastgepind als een springlijst (jumplist). Op die manier hebben alle werknemers er onmiddellijk toegang toe, net als tot alle andere documenten die er in staan.

Nieuwe functies in Excel 2016 voor Office Home en Business

Een van de aanbevolen functies in Excel 2016 is de suggestie van het meest geschikte grafiektype voor de betreffende berekeningsbewerking. De gebruiker hoeft alleen maar de betreffende gegevens met de muis te markeren en het programma maakt een selectie van geschikte grafieken op basis van de echte gegevens als een live preview.

Bovendien zijn verschillende nieuwe grafiektypes beschikbaar om bepaalde berekeningen nog duidelijker te illustreren:

  • Het watervaldiagram is een soort staafdiagram dat kan worden gebruikt om positieve en negatieve veranderingen van een bepaalde waarde weer te geven.
  • Het histogram is geschikt om frequentieverdelingen van bepaalde klassen weer te geven.
  • Het type treemap geeft de verhoudingen in een hiërarchische structuur levendig weer.
  • De Paretodiagram behoort tot de histogrammen en wordt gebruikt om waarden zowel absoluut als relatief in de vorm van kolommen weer te geven.
  • Het sunburst-diagram wordt hoofdzakelijk gebruikt om hiërarchische gegevens in de vorm van concentrische ringen te rangschikken en zo onderlinge relaties te tonen.
  • De boxgrafiek - ook bekend als boxplot of box & whiskers - geeft statistische evaluaties weer in de vorm van kwartielen en medianen.

Daarnaast biedt Excel in Office 2016 Home en Business enkele nieuwe rekentypes zoals de PROGNOSE.ETS functie, die nu ook alternatieve toekomstvoorspellingen op korte termijn genereert incl. best & worst cases. Interactieve diagrammen in draaitabellen met de nieuw geïntegreerde Business Intelligence-functies bieden onder meer drill-down-navigatie zoals bekend van Online Analytical Processing (OLAP). De nieuwe LET-functie verbetert de rekenkracht en combineerbaarheid in Excel 2016: binnen een formule kunnen afzonderlijke bereiken ermee worden benoemd. De nieuwe weergavefilter maakt het mogelijk om de sorteringen en filters van andere medewerkers in een werkblad te verbergen en alleen die van jezelf weer te geven.

PowerPoint-functies in Office 2016 Home en Business

De 2016-versie van PowerPoint breidt de opties voor het ontwerpen van presentatiedia's uit met nieuwe hulpmiddelen, animaties en grafieken, en met opties voor tijdbeheer:

  • De geïntegreerde PowerPoint Designer doet bij het invoegen van een afbeelding of illustratie in een dia verschillende ontwerpsuggesties, die met een klik onmiddellijk kunnen worden toegepast.
  • Met de nieuwe PowerPoint Morph-functie kunt u geanimeerde overgangen tussen twee presentatiedia's maken. Morphing werkt met afbeeldingen en grafieken of 3D-vormen, maar ook met woorden en teksten.
  • Het penseelgereedschap wordt gebruikt om afzonderlijke elementen, zoals termen, maar ook afbeeldingen in een presentatie op een dia duidelijk te benadrukken door ze in kleur te markeren. De markering gebeurt alleen in de presentatiemodus, het PowerPoint-document zelf wordt niet gewijzigd.
  • Timetracking geeft presentatoren nog meer controle over het tijdbeheer tijdens een presentatie: het toont altijd de beschikbare tijd, zodat het tijdschema ondanks eventuele vertragingen wordt nageleefd.
  • Met de functie voor delen wordt het nog eenvoudiger om een presentatie te publiceren via socialemediakanalen zoals onder meer Facebook.
  • De presentatiedienst kan worden gebruikt met een Microsoft-account om een live presentatie ook via een browser toegankelijk te maken voor andere belangstellenden.

Praktische nieuwe Outlook-functies in Office 2016 Home en Business

Outlook 2016 heeft een aantal nieuwe functies die gebruikers vooral ondersteunen bij het efficiënt beheren van de dagelijkse stroom e-mails, maar ook bij het nog sneller vinden van inhoud, contactpersonen en documenten; ook het versturen van bestandsbijlagen gaat nu nog eenvoudiger en sneller:

  • De Clutter-functie scheidt belangrijke van onbelangrijke e-mails die zich al in de inbox bevinden en sorteert de laatste in een aparte map voor ongewenste e-mail; het schakelt ook alle potentieel gevaarlijke inhoud uit, zoals onveilige links of malware. Clutter herkent ook het gedrag van een gebruiker, bijvoorbeeld welke e-mails eerst worden gelezen, welke later worden gelezen en welke volledig worden genegeerd, en verbetert zo voortdurend de sorteringscriteria.
  • Via een virtuele zoekmap worden e-mails of personen en contactpersonen eerst gefilterd volgens een vooraf gedefinieerd zoekcriterium en vervolgens collectief weergegeven in de map.
  • Na het invoeren van een naam of het klikken in het veld "Aan" van een nieuwe e-mail, suggereert het adresboek overeenkomstige contactpersonen uit het adresboek, maar ook diegenen met wie de afzender van het bericht vaak communiceert.
  • Bijlagen kunnen nog sneller worden gevonden en verzonden omdat Outlook 2016 een lijst weergeeft van alle bestanden die het laatst zijn gebruikt wanneer u op "Bestand bijvoegen" klikt. De bijlagen bevatten een keuzemenu met functies om ze met één klik onmiddellijk te openen, te kopiëren, op te slaan of te verwijderen.
  • Via OneDrive en SharePoint kunnen bestanden die daar zijn opgeslagen, als link worden verzonden. Dit vermindert de hoeveelheid gegevens in een e-mailbox aanzienlijk.

Het programma voor het maken van notities OneNote in Office 2016 Home en Business

Last but not least bevat Office 2016 Home and Business ook OneNote, het populaire digitale notitieblok, dat dankzij zijn veelzijdigheid bijna overal kan worden gebruikt en ook op smartphones en tablets kan worden gebruikt

Het kan worden gebruikt op smartphones en tablets om overal notities te maken, te bewerken en te delen.

  • Ideeën en taken kunnen spontaan worden vastgelegd met OneNote en gesynchroniseerd op alle eindapparaten.
  • Dit omvat ook afbeeldingen, videobestanden en teksten. De geïntegreerde tekst- en spraakherkenning maakt het mogelijk om teksten in afbeeldingen (bv. screenshots) en spraakbestanden op trefwoorden te doorzoeken.
  • OneNote integreert met verschillende Office-programma's, zodat u er gemakkelijk aantekeningen kunt maken.
  • Op apparaten met aanraakfunctionaliteit kunnen notities ook met de hand worden ingevoerd.
  • Notities kunnen ook aan elkaar worden gekoppeld, waarbij inhoud van internetbronnen automatisch wordt gekoppeld.
  • Notitieblokken kunnen worden opgeslagen op OneDrive en gedeeld met andere gebruikers.

Systeemvereisten voor Office 2016 Home en Business:

MS Office Home and Business is beschikbaar in een 32-bit en een 64-bit versie. De 64-bit versie wordt normaal gesproken automatisch geïnstalleerd - op een 32-bit besturingssysteem met een x86 processor kan alleen de 32-bit versie worden geïnstalleerd. Afhankelijk van de versie kunnen individuele hardwarevereisten verschillen - vooral met betrekking tot geheugen en ruimte op de harde schijf. De volgende minimumeisen moeten in acht worden genomen:

  • Besturingssysteem: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10, Windows 11
  • Processor: x86- of x64-bits processor met ten minste 1 GHz en SSE2
  • Geheugen: 1 GB RAM (32-bits), 2 GB RAM (64-bits)
  • Harde schijf: ten minste 3,0 GB
  • Beeldscherm: resolutie min. 1.024 x 768
  • Grafische kaart: ten minste DirectX 10 grafische kaart voor grafische hardwareversnelling

Koop MS Office 2016 Home and Business goedkoop bij Wiresoft in onze online shop

De MS Office 2016 Home and Business edition is verkrijgbaar in de gebruikelijke winkels. In de Wiresoft-onlineshop is de Office 2016 Home and Business-software ook afzonderlijk verkrijgbaar, als koopversie en zonder verplichtingen zoals bij een abonnement met software-updates; bij aankoop via Wiresoft worden dus alleen de eenmalige kosten gemaakt. U koopt de volledige versie van het programma, met een identieke reikwijdte van programma's en functies als de retaillicentie biedt, het enige verschil is dat dit Office 2016 Home and Business-pakket een enkele licentie is die uitsluitend door u wordt gebruikt.

Veilig software kopen bij Wiresoft: Office 2016 Home and Business of een andere Office 2016-editie kopen bij Wiresoft is niet alleen bijzonder voordelig en handig, maar ook veilig: Deze Office 2016 Home and Business-software is een licentie voor één gebruiker, Een licentie voor één gebruiker van Wiresoft heeft geen invloed op de reikwijdte van de programma's of hun functionaliteit, en de software is ook niet onderhevig aan slijtage door gebruik.

Wiresoft verkoopt alleen volledige programmaversies van MS Office Home en Business of andere Microsoft-programma's die identiek zijn aan de originele Microsoft-versies of -edities; deze zijn ook alleen afkomstig van legale bronnen van eerste kopers die in Europa gevestigd zijn.

Bij de aankoop van Office 2016 Home en Business in de Wiresoft Software Shop loopt u dus geen enkel juridisch risico, want de handel is uitdrukkelijk bij wet toegestaan, wat ook door talrijke arresten is bevestigd.

Deze Office 2016 Home and Business software kan onmiddellijk nadat het aankoopproces volledig is afgerond en de download is voltooid, op uw pc worden geïnstalleerd en kan worden geactiveerd met de licentiesleutel die bij de aankoop is geleverd en zonder enige tijds- of andere beperking worden gebruikt.

De aankoop van Microsoft Office-pakketten is voor Wiresoft-klanten een voordelige manier om dergelijke programma's, die normaal niet verkrijgbaar zijn, aan een bijzonder voordelige prijs te kunnen kopen. Daarom profiteren vooral zelfstandigen en privégebruikers, maar ook kmo's van ons laaggeprijsde softwareaanbod: met Wiresoft krijgen ze niet alleen alle exclusieve voordelen van de Office 2016 Home and Business Edition, maar besparen ze ook geld op de aankoop!

Naast de Office 2016 Home en Business Edition vindt u in de Wiresoft Software Shop ook andere edities en versies, evenals andere Office-programma's als koopversie. Als u vragen hebt over Office 2016 Home and Business of een andere Microsoft Office 2016 Edition, kunt u gebruikmaken van ons deskundig advies via e-mail, telefoon of chat.

Beoordelingen lezen, schrijven en discussiëren...meer
Klantbeoordelingen voor "MICROSOFT OFFICE 2016 HOME AND BUSINESS"
Beoordeling schrijven
Beoordelingen worden na controle gepubliceerd.

De met een * gemarkeerde velden zijn verplichte velden.

Ik heb kennis genomen van de privacy policy.

Laatst bekeken